Istanbul Bogaziçi Çiçekçilik |
||
TELEFONLAR 0 850 885 20 10 |
|
Firmamız Bir şirket olmasına rağmen 1984 yılından beri bir Aile işletmesi olarak hayatına halen devam etmektedir. İlk günümüzde kurulan titiz çalışma ve kaliteden ödün vermeme anlayışı ile sizlere uzun yıllar hizmet etmeye çalışmaktadır. BİZE 0 850 885 20 10 NUMARASINDAN ULAŞABİLİR YADA PANEL ÜZERİNDEN MESAJ GÖNDEREBİLİRSİNİZ. TELEFON BİLGİLERİMİZ VE BİZE ULAŞMA 365 gün sabah saat 08,30 ile gece 22,30 arasında Türkiye genelinden bize ulaşılabilen 0 850 885 20 10 lu numara ve 4 sabit hat üzerinden sizlere hizmet vermekteyiz. Yıl içerisinde belirtilen saatlerde bize ulaşabilirsiniz. Yalnız özel günlerde özellikle 14 şubat sevgililer günü , 24 kasım öğretmenler günü , 31 Aralık Yılbaşı ve Anneler günü gibi tarihlerde sipariş vermek ve siparişini öğrenmek isteyen müşterilerimizin direk irtibat olarak telefonu kullanmak istemesi sebebi ile tüm telefonlarımız özellikle bu tarihlerde aşırı arama dan dolayı bize ulaşılamaması sebebini doğurmaktadır.Elemanlarımızın kısıtlı olması ve her telefona cevap verecek eleman olmaması sebebi ile ancak 5 e yakın telefonumuzdan sadece 5 tanesine hizmet vermekteyiz.Bu gibi durumlarda sipariş veren kişinin sipariş numarası ile sistemden takip etmesi ve siparişi ile bilginin mail adresine cep telefonuna gelmesini beklemesi , sipariş verecek kişinin de siparişi telefondan daha ziyade internetten vermesi hem bu aşırı baskıyı önleyecek hemde en kısa zamanda siparişiniz ile ilgili bilgiyi almayı sağlayabileceksiniz. Alt kısımda şubesi olduğumuz il tel bilgileri mevcuttur. Şube olmayan İllerde kendi anlaşmalı çiçekçi firmalarımız vasıtası ile çalışılmaktadır. İlerleyen zamanda şube sayımızı arttırmak ve tüm Türkiye genelinde her il bazında şubeler açmak için gayret ve çaba sarf edilmektedir. Türkiye Çiçekçi - Pastane Firmalarımız İletişim bilgileri ; Kurumsal telefonumuz ; 0 850 885 20 10 Şube Telefon bilgilerimiz. 0-312- 429 06 99 ( Şube kuruluş kiralama işlemleri tamamlandıktan sonra aktif olacaktır ) 0 850 885 20 10 ( Anlaşmalı şube firmalarımız yıllık çalışma ve eksiksiz ürün teslimatlarına göre sürekli her sene 31 aralık tarihi itibarı ile yenilenmekte ve kaliteli hizmet veren Anlaşma yaptığımız şubeler sürekli olarak denetlenmektedir. ) ( Türkiye genelinde bizim ile çalışmak isteyen çiçekçi - pastane firmaları şube esası gereğince bizim ile çalışmak için alt kısımdaki telefon numaraları yada e-mail adreslerine yazarak firmamız ile çalışabilirsiniz. ) Ankara genel merkez telefon bilgilerimiz ; Türkiye geneli İl , ilçe , ( kasaba , belde , köy ! Yakın Bölgeler için ) ve aklınıza gelebilecek yaşadığınız her türlü yer için çiçek gönderimi , pasta ve tatlı gönderme , yaş pasta siparişi , çiçek siparişi , , düğün organizasyonu , balon süslemesi , uçan balon , malzeme ve ekipman kiralama, sandalye kiralama , tabak , bardak , kaşık , catering ekipmanı kiralama için size en yakın İl deki şubelerimizi arayabilir yada Ankara genel merkez telefon bilgilerinden size destek verecek personellerimiz ile görüşebilirsiniz. Türkiye nin en büyük ve online çiçek sipariş ve düğün organizasyonu firmamız sizlere hizmet etmekten büyük gurur duymaktadır. Genel Merkez Adresimiz ; Bahar mahallesi yıldırım sokak No 56 ( Eski 46 ) Turhal Tokat Şube Tedarik depo Adresimiz ; Gökkuşağı mahallesi Gökkuşağı caddesi no 57 - A Balgat Çankaya Ankara ( Şube Kuruluş İşlem Aşamasında ) Ankara - Tokat genel merkez telefonlarımızdan bazıları ; 0 312 429 06 99 ( Şube kuruluş kiralama işlemleri tamamlandıktan sonra
aktif olacaktır ) Çiçek Siparişleri Genel E-mail adresimiz ; [email protected] Pasta Siparişleri Genel E-mail adresimiz ; [email protected] Her türlü sorun ile ilgili olarak cicek siparişleri için cicek(et)cicekbilgi.com Her türlü sorun ile ilgili olarak Ayı Buketi siparişleri için info(et)ayibuketi.com Her Türlü sorun ile ilgili olarak Pasta siparişleri için destek(et)limonpastanesi.com e-mail adresimize e-mail gönderebilirsiniz. ( Dikkat ; (et) = @ işaretidir.) DİKKAT ; Sipariş formu sonunda almış olduğunuz siparişi sitemiz üzerinden kontrol ettiğinizde Böyle bir sipariş bulunmamaktadır hatası alıyorsanız formunuz tarafımıza bir nedenden dolayı ulaşmadı anlamındadır. Mail adresimize bilgi vererek yada bizim ile iletişime geçerek bu sorunu düzeltebilirsiniz. SİPARİŞ DURUM MESAJLARI VE ANLAMLARI ; Sitemiz üzerinden sipariş verdiğinizde en son aşamada siparişiniz ile ilgili olarak sistem size sipariş numarası verecektir. Bu sipariş numarasını pasta siparişleri için https://www.limonpastanesi.com ve Çiçek siparişleri için https://www.limoncicek.com adreslerine giriş yaparak orta kısımdaki Sipariş no ve Siparişi kontrol et kısmına sipariş numaranızı yazarak kontrol edebilirsiniz. Sipariş Numaranızı yazdığınızda Yeni açılan sayfada ; Sipariş No ve Siparişin Durumu anlamları ; Sipariş Durumu: Siparişiniz Beklemede Siparişinizin onaylanması bekleniyor. Bu uyarı siparişinizin bize ulaştığını ve ödeme , gönderim bölgeleri , gönderim saati , notunuz , Alıcı ve gönderen bilgilerinin kontrol edilerek bir sonraki aşamaya geçirileceği bölümdür. Siparişinizde eksiklik yoksa , tamamlanabilirse onay aşamasına geçirilecektir. Sipariş Durumu: Siparişiniz Onaylandı Zamanında Yerine Ulaşacaktır. Bu uyarı siparişinizin ödemesinin tamamlandığı , Siparişin gerekli düzenlemeleri yapılarak adrese zamanında gönderileceği aşamadır. Bu kısım siparişin hazırlanma , adresin yerinin belirlenmesi , sipariş ürününün son kontrollerinin yapıldığı , ürünün hazırlandığı sevk edilme öncesi kısımdır. Sipariş Durumu: Siparişiniz Yola Çıktı! Şuan siparişiniz yolda ! Bu kısım siparişin araca yüklendiği , Servise çıkarıldığı ve sevk işleminin yapıldığı bölümdür. Sipariş Durumu: Siparişiniz Yerine Ulaştırıldı Bizi Seçtiğiniz için teşekkür ederiz. ! Bu kısım siparişinizin alıcı tarafından alındığı teslimatın yapıldığı bölümdür. Sipariş Durumu: Böyle bir sipariş bulunmamaktadır. Lütfen bizi arayınız 0 850 885 20 10 Sipariş numaranızı doğru yazdığınız halde Böyle bir hata mesajı alıyorsanız siparişinizin teknik sorunlar ile bize ulaşmadığı anlamına gelmektedir. Ödemeniz çekilmiş olabilir , Sipariş numarası almış olabilirsiniz ama internet veri geçişlerinde anlık kayıplar gerçekleşmiş olabilir. İlgili telefon numarasını arayarak personellerimizden destek almalısınız. Onaylanmayan ve İade işlemi başlatılan ürünlerde durum ; Siparişiniz köy , sınır karakolu , belde , Nahiye , Kasaba ve daha küçük yerleşimlerinde yada çeşitli sebepler ile teslimatı yapılamayan durumlarda siparişiniz onaylanmaz. İade işlemleri başlatılır. İade işlemlerinde sipariş esnasında belirtiyseniz e-mail adresinize yada cep telefonunuza , kredi kartı ile ödeme yaptıysanız kredi kartınıza iade gerçekleştirilir ve mail adresinize bilgi verilir. Kredi kart iadeleri bankadan bankaya değişmek ile birlikte 1 ile 7 iş günü sürebilmektedir. Ödemenizi eft havale ile yaptıysanız haftanın ilk Çarşamba günü ilgili hesabınıza iade yapılmaktadır. İade işlemlerinde kesinlikle e-mail yada cep telefonunuza iade başlandığına dair mesaj atılır ve İade ile ilgili banka iade referans bilgileri verilmektedir. Firmamız iadeleri yazılı ve belgeli olması açısından e-mail adreslerine göndermektedir. Para iadesi ile ilgili masraf durum bilgisi ; Siparişiniz iptal edildi ve onaylanmadı ise Yurt dışından yapılan eft havale ve diğer ödemelerde yurt dışına gönderilecek ödemelerde kesinti yapılarak kalan tutar iade edilir. İade için gönderilen ücret karşılama yapmıyor ise karşıdan ek ücret istenir ve iade bu şekilde yapılır. Ülkemizde yapılan iadeler ise o günkü banka eft , havale ücret komisyonu düşürülerek yapılır. Toplam ödenen ücrete denk getirilir. Kişisel verileri koruma Hakkında ; Sipariş durumunda sipariş numarası ve sipariş durumu dışında Adınız , Soyadınız , Telefonunuz , Adresiniz , Alıcı bilgileri , Ürün özellikleri gibi bilgiler kesinlikle verilmez. Başkalarının bu bilgilere ulaşması engellenir.
|
0 850 885 20 10 |
Biz Sevginizi ulaştırıyoruz wWw.istanbulcicek.gen.tr |
|